dinsdag 12 maart 2013

SU-per challenge

Zooooo, was ik toch helemaal vergeten mijn SU-perchallengekaart op mijn blog te zetten... Heb het druk gehad met de zeer geslaagde hobbybeurs in Oude Pekela afgelopen weekend en om mijn workshopprogramma in elkaar te draaien. En daarnaast heb ik ook nog een drukke baan. Maar genoeg geleuterd... Hier is mijn bijdrage:


Paper: Baja Breeze, Whisper White
DSP: Patio Party
Ink: Night of Navy, Baja Breeze
Stamps: Make a Cake
Acc: Bitty Buttons, Circle Punches, Essentials Paper Piercing Pack


Hopelijk valt 'ie in de smaak. Op het SU-perchallengeblog vind je de andere kaarten en kun je natuurlijk ook je eigen bijdrage uploaden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!