dinsdag 10 januari 2012

Love is in the Air




Met de kleurencombinatie van Cards & Things moest dit wel een Valentijnskaart worden. Mojo Monday leverde de (bijzonder lastige) schets. Heb er meteen Amerikaanse brievenbusjes bij gemaakt, gevuld met Hershey's Nuggets. Ik had ze al een paar keer op het web gespot. Ik vind ze zooooo leuk!

With Cards & Things colorcombo this had to be another Valentinescard. I used Mojo Monday's (very difficult) sketch. I had to make these little mailboxes, filled with Hershey's Nuggets. I spotted them a couple of times on the www. They're just sooooo cute!

2 opmerkingen:

  1. he wat gaaf, vooral die brievenbusjes!!!!
    Trouwens nog gefeliciteerd met je cover op de Cards Only... waren ook super gave kaartjes.

    Groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey gaaf zeg!
    Die brievenbusjes zijn cute!!
    Toevallig heb ik ook dat papier gekocht laatst.
    Waar heb jij die nuggets vandaan als ik vragen mag???

    En ik lees dat je de cover van Cards Only hebt gehaald? GAAAAAF!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!