donderdag 30 juni 2011

Summer Card Camp



Zo blij dat ik me toch nog op heb gegeven voor Summer Card Camp. Hele mooie voorbeelden, duidelijke instructies en geweldige kaarten van mijn mede klasgenoten. De inspiratie wil nog niet echt op gang komen, maar heb er toch twee kaartjes uit weten te persen...

So glad I joined Summer Card Camp just in time. Lots of great examples and clear instructions and lovely cards from my fellow classmates. My Mojo is not already here, but I managed to squeeze two cards out.

4 opmerkingen:

  1. Very clever! Sweet sentiment too. Well done.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simple, within the color scheme and clever. I like your card and am glad to see you've joined me at camp. Nice job!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Christa...your cards are wonderful!!
    So nice to "meet" you!!
    HUG S& Blessngs- LORi BOYD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zoals jij altijd weer buiten de box denkt!
    Ik vind 'm super duper!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!