dinsdag 17 mei 2011

Eindelijk weer in de lucht *** Finally On Air again



Het heeft een tijd geduurd, maar ik heb niet stilgezeten hoor. Ik zal langzamerhand weer wat uploaden. Hier eerst de kaart voor de uitdaging op Cards & Things, leuke schets! En hele mooie papiertjes van My Mind's Eye en stempels van Paper Smooches. Ben er helemaal WEG van!!!

Sooooo, it took me some time, but I have been creating. I'll upload stuff in the next period. Here's my card for Cards & Things, nice sketch! Lovely papers from My Mind's Eye and stamps from Paper Smooches. Love them so much!

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje Christa! De afbeelding laat me glimlachen en de kleuren die je hebt gebruikt zijn erg leuk zo samen!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!