donderdag 7 januari 2010

Sterboek *** Starbook





Voor een vriendin die morgen 60 jaar wordt maakte ik dit sterboekje van 7½ x 7½ cm. Ze kan er fotootjes van haar kinderen en kleinkinderen in doen. De middelste laag heb ik gemaakt met transparanten die door de Cuttlebug zijn gehaald met een sneeuw-embossingfolder.

For a friend who'll turn 60 tomorrow I made this starbook, measuring 3" x 3". She can put pics of her kids and grandkids in it. The middle layer I made with transparencies which I did in a snow-embossingfolder and into my Cuttlebug.

2 opmerkingen:

  1. Een ster om " U " tegen te zeggen, héél mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge-wel-dig kado !!!
    Ik heb een award voor je, kijk maar wat je ermee doet ;-0

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!