maandag 9 maart 2009

Bedankkaartjes *** Many Thanks


Voor een aantal meiden met wie ik voetbalplaatjes voor mijn zoon Winter heb geruild maakte ik deze bedankkaartjes. Eindelijk ook eens deze prachtige ponsen van Marvy en EK Success gebruikt. Stippenstempel van Hero Arts en Many Thanks is van Stampin' Up.

For some girls with whom I traded soccercards for my son Winter I made these Many Thanks cards. Finally used my punches from Marvy and EK Success, really like them. Dotstamp from Hero Arts and Many Thanks from Stampin' Up.

1 opmerking:

  1. En ik heb hem ook ontvangen!!! Ben er (weer!!) erg blij mee!!! Hij is echt supergeweldig!! Dank je wel Christa!!! En natuurlijk ook bedankt voor de voetbalplaatjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!