zondag 21 september 2008

So Salsa Zonnebloem *** Sunflower


Het zal wel aan mij liggen, maar de weken vliegen voorbij. Heb best veel gedaan in de tussentijd, maar nog niet op mijn blog gezet. Mensen die op iets van mij zitten te wachten kunnen ook vast onder de brievenbus gaan liggen... Deze week toch maar weer vol goede moed begonnen aan de challenge voor So Salsa met als thema zonnebloem. Gebruikte materialen: blingcardstock, Stampin'Up ponsen, Cuttlebug Embossingfolder, zonnebloem van Hero Arts en tekst van Savvy.

Is it just me? Weeks are flying by. I did make a couple of things though, just didn't put it on my blog yet. People who are waiting on something from me, stay close to your mailbox... This week I started with the So Salsa challege again with theme Sunflower. Used materials: Blingcardstock, Stampin'Up punches, Cuttlebug Embossingfolder, Sunflower from Hero Arts and sentiment from Savvy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!