woensdag 20 augustus 2008

I Belong To You


Voor een gescheiden vriend die weer helemaal IN LOOOOOVE is mocht ik iets voor zijn liefje maken met de tekst van HUN liedje (Kane - I belong to You). Hopelijk voldoet dit aan zijn verwachtingen. En als ik haar was, zou ik er maar heel blij mee zijn, want welke vent regelt nu zo'n cadeau! (de mijne niet in elk geval haha). Alle materialen zijn van Stampin' Up.

A divorced friend who's totally IN LOOOOOVE again asked me to make something for his girlfriend with the lyrics of THEIR song (Kane - I belong to You). I hope it meets his expectations. And if I was her, I'd be very happy with it, because what guy arranges such a gift! (not my guy at least LOL). All used materials are Stampin' Up.

2 opmerkingen:

  1. Heeey Christa , hoe ist ?? Wat een GEWELDIG mooie lijst met de songtekst van Kane ! Super gedaan ! Wat zal ze er blij mee zijn !
    Groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!