zondag 24 augustus 2008

Celebrate


Deze week heb ik voor So Salsa het thema "Celebrate" gekozen. Ik word nl. morgen 40 jaar... De stempels en het effen papier zijn van Stampin' Up. Achtergrondpapier is een oude lijn van Rob & Bob en ik heb de cirkeltjes met een embossingfolder van Cuttlebug gemaakt. Mijn nieuwe Nestabilities gebruikt voor de rechthoek. Lintje is van May Arts.

This week I chose "Celebrate" as the theme for So Salsa. I'm getting 40 tomorrow... Stamps and cardstock are from Stampin' Up. Backgroundpaper is an old line from Rob & Bob and I made the circles with a Cuttlebug Embossingfolder. Used my new Nestabilities for the scalloped rectangle. Ribbon is from May Arts.

3 opmerkingen:

  1. Van Harte Gefeliciteerd met je 40ste verjaardag ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd, fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepiep HOERA!!
    Christa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!