vrijdag 25 juli 2008

Zwanger *** Pregnant


Nee, hoor IK niet!!! Dit kaartje gemaakt voor een zwanger kennisje. Stempels van Stampin' Up, evenals het lint en de ponsen. Sterstempeltje en bling van Hero Arts. Scalloped kaartje van de Hema (hebben ze helaas niet meer). De scanner houdt alleen nog steeds niet van 3D-tape...

No, not ME!!! Made this card for an acquaintance. Stamps from Stampin' Up, as well as the ribbon and punches. Starstamp and bling from Hero Arts. Scalloped card from Hema (unfortunately they don't have them anymore). The scanner still doesn't like 3D-tape...

1 opmerking:

  1. Ook leuk ! Volgens mij heb ik die stempel ook ! Eens uitproberen !
    SU komt in de nieuwe catalogus met een lange geschulpte randpons, die kaartjes heb je dan zo gemaakt. Hij staat op mijn verlanglijst !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!