zaterdag 21 juni 2008

Winters feestje *** Winters Party





Niet dat jullie denken dat ik deze week niks gedaan heb... Druk bezig geweest met de traktaties en voorbereiding van het griezelfeestje van mijn zoon, die inmiddels 9 jaar is geworden! Had ik al eens gezegd dat ik DOL ben op alle griezel- en Halloweenspullen? Nu kan ik eindelijk mijn gehamsterde scrapspullen GEBRUIKEN haha. Alle kinderen kregen een fotolijstje met een foto van hen en mijn zoon mee naar huis. Deze foto is van mijn zoon en dochter.

I don't want you to think that I didn't do much last week... I was busy with the treats for the classmates and preparing my sons spooky birthdayparty. He turned 9 already! Did I tell you I just LOVE all spooky and Halloweenstuff? Now I can finally USE all the scrapstuff I gathered LOL. All the kids got a photoframe with a picture of themselves together with my son to take home. This picture is of my son and daughter.

1 opmerking:

  1. Zo, je hebt er nogal wat werk van gemaakt zeg! Dat vonden de kids vast heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!