zondag 20 april 2008

Oosters kaartje *** Oriental card


Op de stempelgroep doe ik mee met de maandelijkse Thema Partner Swap. Deze maand is het thema Oosters. Ben ik even blij dat ik bij Inka net hele mooie stempeltjes had besteld ;o) Meisje, achtergrondtekst (goud geembost), klein symbooltje voor dubbel geluk en cirkelstempel zijn dus van Inka. Bladeren en libelles zijn van Hero Arts.


On the stampinggroup I join the monthly Theme Partner Swap. This month we have to make an oriental card. I'm so glad I'd just ordered some very nice stamps from Inka ;o) Girl, backgroundtext (gold embossed), small symbol for double happiness and circlestamp are from Inka. Leaves and dragonflies are from Hero Arts.

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!